loading...

سایت تفریحی پاپافان

        تو جمع نشسته بوديم گفتم از جنيفر لوپز خوشم مياد.... بابابزرگم كه حاضر جوابم هست دراومد گفت خب درستو بخون يكيشو بگير !!!! بنده خدا فكر كرده جني

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1066 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4199 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4156 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 3000 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3058 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2374 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2955 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 2020 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4433 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7266 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2478 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2689 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4228 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1947 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2463 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2261 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2655 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2125 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1580 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1737 company101
sina بازدید : 895 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

http://axgig.com/images/90642916933946887697.jpg

 

تو جمع نشسته بوديم گفتم از جنيفر لوپز خوشم مياد.... بابابزرگم كه حاضر جوابم هست

دراومد گفت خب درستو بخون يكيشو بگير !!!!
بنده خدا فكر كرده جنيفر لوپز ماشينه
فك و فاميله داريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بقیه در ادامه مطلب ...


http://axgig.com/images/90642916933946887697.jpg

 

 

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

عموم همیشه پشت فرمون خوابش میبره . یه بار که پسرعموم کنار راننده(عموم)نشسته بود. عموم خوابش برد . یهو داشت میزد به یکی که پسر عموم بیدارش میکنه:
پسر عمو:بابا بابا بیدار شو ...جلو تو نگاه کن
عموم(با غضب فراوان):اههههه . آخه احمقِ بوووووق نمیفهمی وقتی یکی پشت فرمون خوابه اینجوری بیدارش نمیکنن؟!!!!
کلیپس دختر همسایه تو حلقم اگه دروغ بگم!!!

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

خواهرم میره خونه خواهرشوهرش :
بچه خواهر شوهرش (1/5 ساله)با بچه خواهرم میرن تو کوچه بازی کنن
بچه خواهر شوهرش راه کوچه رو در پیش میگیره و میرسه به خیابون همسایه ها میبیننش و زنگ میزنن به مادر بچه میگن پسرت تو خیابونه بیا ببرش اونم میره بچشو میاره
حالا خواهرم اومده خونه ما میخواد واسه ما تعریف کنه :
میگه موقعی که بچه اش رفت که گم بشه
هیچی دیگه الان از بازار فرش فروشی براتون پست میزارم!!!!!!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

آقا امروز سرسفره نشسته بودیم داشتیم غذا میل میکردیم
یهو مامانم تو صحبتاش گفت : کنجد واسه بچه های پیش فعال و شر و شور که وحشی تشریف دارن خیلی خوبه آرومشون میکنه!!!!!!
منم همینطور که داشتم غذا میخوردم یهو سربلند کردم دیدم مامان و بابا و خواهران محترمه زل زدن به من !!!!!!!!!! مامانم داشت همینجور از خواص"کنجد" میگفت
بابام که قربونش برم تا آخر سفره چشماش رو من بود !!!!!یهو آخر سفره گفت :خدایا شکرت ..یادم باشه کنجد بخرم!!!!
من@_@
مامان و بابام^_^
خواهران^_^
کنجد0_0
هرچی منتظر موندم زمین دهن وا کنه نکرد...

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

دوستم اومده پیشم با کلی ناز و عشوه میگه: همه بهم میگن خیلی فیلیکس هستی؟
من:چییییییییییییییی؟
دوستم: بی سواااااااد، یعنی انعطاف پذیرم.
منظورش flexible بود!!!!!!!!
من: 0-0
فیلیسیتی: :)))
فیلیکس: ^-^
سارا: o-0
قصه های جزیره:((((
خاله هتی &-&

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

واسه سیزدبدر با خانواده خالم رفته بودیم بیرون بچه ها همه خوراکیارو داشتن میخوردن که خالم گفت اینارو نخورید بذارید واسه سانس بعدی؛ یهو دیدم بچه های خالم از خنده غش کردن؛ میگم چرا میخندید پسرخالم میگه آخه مامانم درست گفت!!!! فک و فامیله داریم!!!

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

کلا من فقط تو یه حالت برای بقیه مهمم
اونم وقتی که مریض میشم فقطم به این خاطر که کاراشونو دیگه کسی نیست که انجام بده وگرنه بازم کسی منو نمیخواست

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

گودزیلامون بعد از 11 سال بالاخره تونسته خیار و پرتقال پوست بکنه!
تا پوست خیارو کند می گه: وایــــــــــــــــــــــــــــــی بالاخره مرد شدم!!
تا پوست پرتقالو کند گفت : دیگه یه مرد بزرگ شدم!
بهش می گم خوب پس باید دیگه برات زن بگیریم خجالت می کشه و سرشو می ندازه پایین!!!!!!!
والا به قرآن ما که بچه بودیم پامونو جلوی بابامون دراز نمی کردیم که اینا با این سن حرف زن گرفتن که می شه سرشونو می ندازن پایین!!
گودزیلاس ما داریم؟؟؟؟؟

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

با داداشم دعوام در اومده ...اومدم براش ناز كنم برگشتم گفتم ديگه دوست ندارم...
اونم نه گذاشت نه برداشت برگشت بهم گفت:"بهتر يكي از خاطرخاهام كمتر..."
من o 0
بقيه خانواده @@

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

ما خونمون تعمیرات داریم. امروز کارگرامون با لبخندهای مرموز به من نگاه میکردن و موقع صحبت باهاشون احساس کردم از خیلی از جوانب پنهان زندگی من خبر دارن و من پس از کلی تحقیق متوجه شدم که دیروز گودزیلای خواهرم چند ساعتی پیششون بازی کرده.

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

تازگیا سیبیل گذاشتم، مامانم میگه این چیه گذاشتی بهت نمیاد،من چیزی نگفتم از اون ور داداشم میگه:حتما برای حفظ تعادل سیبیل گذاشته
شما بگین عایا من گربه ام:((((((((
داداش ضدحال زنه من دارم

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

گـودزیـلـای دایـیـم (احـمـد8سـالـشـه)تـو مـدرسـه اومـده بـا رفـقـاش واسـه مـعـلـما قـیـمـت گـذاشـتـه! (ازاونـی کـه بـدش مـیـاد 500ریـال اونـی کـه خـوشـش مـیـاد50هـزار تـومـن ) (^_^)
بـعـد ایـن قیـمـت هـا رو روی کـاغـذ مـیـنـوشـتن پشـتـش آدامـس میـچـسـبـونـدن کـاغـذ رو مـیـذاشـتـن رو صـندلی،معـلمـم کـه مـینـشسـت کـاغـذ بـه پـشتـش مـیـچسـبید ایـنـا هـم هــار هـار مـی خـنـدیـدن(*-*)
حـالـا نـذاریـن بـگـم مـدیـر بـاهـاشـون چـی کـار کـرد..(-_-)
فـک و فـامـیـله مـا داریـم؟ (؟_?)

----------0-------------------0----------------------------0-----------------

عااقااا خواهرمم میخواد بام کنکور بده (ازم بزرگتره مدرکشم گرفته سرکارم میره‏!‏ ) ما یه درسی داریم تو کتاب سال دوم درباره کمال الملک ، دیشب داشت میخوندش بم گفت ببین تابلوهاش انگار نه انگار نقاشین انگار بادوربین عکس گرفتی . منم خواستم سربه سرش بذارم گفتم: بیخود نیس مونالیزا رو اون کشیده . . . ! ‏
خواهرم 0‏_‏0مونالیزا؟؟؟؟ مگه اونو پیکاسو نکشیده بود ؟؟‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏
حالا من 0‏_‏0نه به خدا شوخی کردم داوینچی کشیده . . ‏
پس از چند ثانیه سوتی وحشتناکم : اصلآ مگه پیکاسو نقاش بود ؟؟؟‏!‏‏!‏‏‏
خواهرم ¤‏_ه ‏
مونالیزا درحال شیون درقبر ں‏‏_ں‏

مسئول تأیید @_@
به نظر شما امیدی به کنکور من هست؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 552
  • بازدید امروز : 956
  • باردید دیروز : 1,764
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 10,613
  • بازدید ماه : 10,613
  • بازدید سال : 563,682
  • بازدید کلی : 8,651,535